středa 29. října 2014

DOJMY Z PŮLKY


  • Počkat, ona už to je půlka našeho pobytu? Sakra.
  • Na uniformu už jsme si až moc zvykly.
  • Jídlo.
  • Ne že bychom znaly o moc více jmen než na začátku.
  • Chytáme místní slovník?
  • Nemůžu dělat ani muzikál ani prezentace, bude to až příští trimestr.
  • Vánoce!!!! Kdy koupíme dárky??
  • Někdo mi sežral pesto z ledničky. 
  • Fidorky jsou hit.
  • Mít spolubydlící nakonec není tak špatné. Vždycky tady někdo je, pomůže mi a nemůžu zapomenout její jméno jelikož je na dveřích.
  • Mají tady sice úplně všechno, ale taky to dost často nefunguje (momentálně třeba jeden záchod ze dvou a celá prádelna)
  • Je na nás vidět, kolik nám náš pobyt dává a jak nás mění. K lepšímu doufáme.
  • Nikdo se tu sice nemaluje a nemyje si vlasy tak často, jak by se asi mohlo, ale na nehtech mají všechny holky nejdivnější artistické výlevy vůbec.
  • Chybí mi maminka.
  • Sice tady máme všechno v jednom areálu, ale komu se tam chce chodit.
  • Deštníky jsou na nic, když se k vám nasáčkují všichni, co jsou stejným směrem. Jeden by byl řekl, že Angličanky budou na déšť připravené.
  • Aha, tak ty máš byt v Paříži a na svátky jedeš na Barbados? Jo, já taky přece. 
  • UŽ TO NENÍ ČESKOSLOVENSKO, pane profesore zeměpisu! 
  • Proč nemůžeme na snídani v pyžamu?
  • Už teď víme, jak nám to tu bude chybět.
  • Omnomnom, český chleba
  • Až bude jednou doopravdy hořet, všichni umřeme
  • Chybí mi moje postýlka!!
  • Deprese z odjezdu přichází.

Žádné komentáře:

Okomentovat